Natt-trening Langsetra (26.09.2017)
Disiplin: Natt-trening
Distanse: 4.68 km
Tid: 44:53
Høstens første natt-trening. Tok inn postene etter kveldens trening. Følte jeg stort sett hadde brukbar kontroll, men det blir noen småkroker. Hold på å løpe forbi 1. 2. og 3. går greit. Sklir ut venstre på kursen til nr. 4 og må bortom stien. Til nr 5 bestemmer jeg meg for å prøve mest mulig rett på. Føler jeg tar av stien i søkket, og tror jeg løper i den diffuse myra, men skjønner at jeg er litt langt høyre når jeg treffer i kanten av den store myra. Går opp igjen på toppen av høgda, og forsøker å følge denne ut. Kommer litt til venstre. 6. er grei med tydelige koller. Følger høgda nordover etter posten, og har kontroll når jeg krysser skiløypa. Følger høydedraget opp og finner posten greit. Ved post 8 sitter det en hare som overrasker meg i det den tar ut i full fart. Bestemmer meg for å forsøke rett på til nr. 9. Kommer så vidt til høyre for posten, men vet jeg har nådd kanten av myra og ser skrenten like til venstre. Til nr. 10 velger jeg bevisst å holde litt høyre for å vite vilken side jeg skal gå til etter stien. Prøver rett på til nr 11, og treffer igjen godt. Til post 12 misiter jeg egentlig litt kontroll med hvor langt jeg har kommet, og blir litt overrasket når jeg ser posten til venstre for meg. Flaks. Bedre kontroll på nr 13 der jeg legger meg litt til høyre for å unngå de mest steinete partiene. sklir deretter opp på den spisse nesen og har kontroll når jeg passerer bekken. God kurs videre, treffer det åpne området og posten er deretter grei. Nøler endel inn i nr 14. Vanskelig å lese myra. God kontroll til nr. 15 og 16 og mål. Godt fornøyd med fin nattøkt. Ikke så verst tidsmessig heller til å være natt og med ryggsekk.
Vis kommentarer (0)

Natt-trening Langsetra (26.09.2017) Natt-trening Langsetra (26.09.2017)